Vrijwilligers van het project Humanitas Thuisadministratie ondersteunen mensen bij hun administratie, financiën en schulden.
Je eigen administratie bijhouden is niet altijd makkelijk. Door verschillende redenen kan het zijn dat je het even niet meer alleen redt. Er kunnen betalingsachterstanden ontstaan en je weet niet meer hoe je jouw geldzaken op orde krijgt.
Onze vrijwilligers kunnen wekelijks met u meekijken. Samen maken jullie een plan van aanpak. De begeleiding van jouw vrijwilliger bestaat uit praktische hulp. Zo kunnen zij bijvoorbeeld helpen bij het ordenen van je administratie en budgettips geven. Of ondersteunen bij het op orde krijgen van jouw schulden. Je blijft zelf altijd de regie houden over uw geldzaken.
Na je aanmelding word je gebeld door één van onze coördinatoren. Wij komen daarna graag bij je langs voor een kennismaking. Na de kennismaking wordt er een passende match gemaakt met een vrijwilliger en kunnen jullie samen aan de slag.
Een traject duurt bij ons maximaal een jaar.
Naam: Astrid van de Weerthof
Telefoonnummer: 06 - 51650514
E-mail: a.vandeweerthof@humanitas.nl
Opmerkingen: Thuisadministratie stadsdelen Oost, Zuidoost en gemeente Diemen
Naam: Marissa Koopmans
Telefoonnummer: 06 - 22522929
E-mail: m.koopmans@humanitas.nl
Opmerkingen: Thuisadministratie stadsdelen Nieuw-West en West
Naam: Sonia de Rooij
Telefoonnummer: 06 - 53824230
E-mail: s.derooij@humanitas.nl
Opmerkingen: Thuisadministratie stadsdelen Centrum, Noord en Zuid

Adres:
Nieuwe Keizersgracht 1A
1018 DR Amsterdam
Telefoonnummer: 020 - 7736542
E-mailadres: kantoor.amsterdam@humanitas.nl
Website: www.humanitas.nl/ams/
Doelstelling of kernactiviteit:
Humanitas is er voor mensen die met behulp van een vrijwilliger op eigen kracht iets willen veranderen aan hun situatie. Onze hulp is gratis, laagdrempelig en altijd in de buurt.
Belangrijkste doelgroepen:
We zijn er voor iedereen, ongeacht leeftijd, achtergrond of levensovertuiging.