Logo digitale-sociale-kaart.nl
Logo Financieel Paspoort
Logo voorzieningen.nl
HomeIMK - Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf › E-coaching naar zelfstandig ondernemerschap (aangevuld met persoonlijke afspraken)
Zoom:

E-coaching naar zelfstandig ondernemerschap (aangevuld met persoonlijke afspraken)

Doel

Na het traject heb je een volledig en kwalitatief goed ondernemingsplan opgesteld. Tevens heb je je een goed en reëel beeld kunnen vormen over ondernemerschap, van de kansen, maar ook de bedreigingen voor je bedrijfsidee.

Toelichting

Tijdens een informatief eerste gesprek met je vaste IMK-ondernemerscoach worden werkwijze, doelstellingen en benodigde tijd besproken en worden de eerste werkafspraken gemaakt. De cursusmap van de IMK Leergang Ondernemerschap, welke bestaat uit 10 modules, wordt je verstrekt met praktische informatie en studiemateriaal over commerciële, financiële en organisatorische zaken ter voorbereiding op je ondernemerschap en afgestemd op het gebruik van ons digitale en interactieve IMK-ondernemingsplan.

Het IMK-ondernemingsplan is gebaseerd op een voor iedere deelnemer overzichtelijk en praktisch stappenplan. Je zult verder op basis van een hoge frequentie E-contact hebben met je IMK-ondernemerscoach. Ook krijg je een persoonlijk voortgangsgesprek voor feedback en het bespreken van de huiswerkopdrachten. Het traject wordt afgesloten met een persoonlijk eindgesprek, waarbij het eindresultaat – een voltooid ondernemingsplan – met je wordt besproken. Wij sluiten af met een eindadvies en tips.


Doelgroep

  • van 18 tot en met 65 jaar


Laatste wijziging: 19-4-2022 12:39:32

IMK - Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf

Bezoekadres:
Zeisterweg 82
3931 MG Woudenberg

Postadres:
Zeisterweg 82
3931 MG Baarn

Telefoonnummer: 088-999 00 00 (landelijk informatienummer)

Telefoonnummer: 035-750 79 01

E-mailadres: info@imk.nl

Website: www.imk.nl


Route / kaart:


Doelstelling of kernactiviteit:
IMK is een landelijke en professionele mkb-advies- en begeleidingsorganisatie op het gebied van: > het begeleiden en coachen van startende ondernemers (veelal vanuit een achterstandsituatie); > het adviseren van gevestigde ondernemers op breed bedrijfskundig gebied; > het doen van haalbaarheids-onderzoeken en het geven van financieringsadviezen; > het uitvoeren van vestigingsplaatsonderzoeken (met name voor franchiseorganisaties); > het verzorgen van ruimtelijk economisch onderzoek (o.a. dpo) en advies.

Belangrijkste doelgroepen:
Startende en gevestigde ondernemers in het MKB, (gemeentelijke) overheid en UWV WERKbedrijf